Monday 2 June 2014

My daily video on TV!!!

Two months ago  - yes, I know I'm not very up to date with my blog - one of my videos was shown on TV! I received an email from a reporter who works at Deutsche Welle, a german TV channel, asking me if they could put my video on one of their programs about European culture that has 22 million weekly views. Of course you can!
The video was featured in a short section called Clipmania, where they show interesting videos found on internet. You can watch it clicking here on minute 0.56.
If you'd like to see the whole video you can watch it here. It's a second of my life every day from May 2012 to May 2013!

Hace dos meses (sí, ya sé que no estoy muy al día con mi blog) ¡uno de mis vídeos salió en la televisión! Todo empezó cuando recibí un email de un reportero que trabaja en Deutsche Welle, un canal alemán, preguntándome si quería que pusieran mi vídeo en un programa que trata sobre cultura Europea y que tiene 22 millones de visitas semanales. ¡Por supuesto que quiero!
El vídeo salió en una sección corta llamada Clipmania, donde muestran vídeos interesantes encontrados en internet. Podéis ver el fragmento aquí en el minuto 0.56.
Si queréis ver mi vídeo entero, haced clic aquí. Es un montaje de un segundo de mi vida cada día desde mayo del 2012 hasta mayo del 2013.


No comments :

Post a Comment